גבות בהדבקה

לפני מספר שנים מעצב השיער מיקי גולן ייבא לארץ את הטכנולוגיה האיטלקית המהפכנית של גבות טבעיות קבועות בהדבקה, והוא משתף אותנו כאן בסודות הטרנד החדש הזה.

אין דבר יפה יותר מאשר גבות המעוצבות בצורה מושלמת ומטופחת. אך לסדר ולעצב את הגבות שלנו בעצמנו, זה לפעמים קצת מסובך ,ולכן לרוב אנחנו נעזרים באנשי מקצוע האמונים על כך.

טרנד הגבות השתנה מאוד במהלך השנים. הגבות משקפות בצורה האמיתית ביותר את ההבעות שלנו (כעס, פליאה ועוד).  גבות שאינן מעוצבות נכון, יוצרות הבעת פנים משונה וחסרת פרופורציה, ומשוות לפנים מראה לא טבעי, ואילו גבות המעוצבות נכון, יכולות “לתקן” את מבנה העיניים והפנים, להבליט את האיברים היפים, ומנגד להסתיר ולטשטש פגמים.

לכן כפי שאנו בוחרות בקפידה את מעצב השיער שלנו, כך חשוב להקפיד גם בבחירת מעצב הגבות, ולהתמסר לידיים מקצועיות שיעשו את המלאכה.

בתרבויות ובתקופות שונות התייחסו ומתייחסים בצורות מגוונות לטיפוח הגבות כחלק מטיפוח היופי, החל מעיצוב צורת הגבות על ידי גזיזת השיער ועיצובו, מריטת שער הגבות עד להותרת קו דק, גילוח הגבות לחלוטין, צביעת השיער וצביעה בעיפרון איפור לעיבוי. ובעזרת פירסינג ניתן גם להוסיף לגבות תכשיטים שונים.

הטרנד העכשווי: גבות בהדבקה

כבר למעלה מ-30 שנה עוסק מיקי גולן בענף עיצובי השיער. הוא היה בין הראשונים שהביא את הלחמת השיער לישראל, שיטת ההלחמה הייחודית שלו, מהווה מוקד משיכה לנשים מכל גוש דן, לדוגמניות, סלבריטאים, חברי כנסת וכלות, הסטודיו שלו בקניון הבאר בראשון לציון, שהוא מהמפוארים בארץ.

מזה כעשור מיקי גולן משמש גם כמדריך ראשי להלחמת שיער, עיצוב שיער ותסרוקות, והוא מהידועים בתחום ההחלקה יפנית, החלקת שיער לצמיתות והארכות השיער המעניקות לשיער מראה טבעי מלא וארוך.

בשנת 2016 מיקי גולן ייבא לארץ את הטכנולוגיה האיטלקית המהפכנית של גבות טבעיות קבועות בהדבקה, והוא משתף אותנו בסודות הטרנד החדש הזה.

מיקי גולן: “נשים רבות מתמודדות עם אובדן מראה הגבה המעוצבת והמלאה. זה קורה בשל סיבות שונות, אך נפוץ בעיקר בקרב נשים הסובלות מאובדן שיער עקב טיפולי כימותרפיה. בשלב הזה מאבדים את השיער על הקרקפת, אך יש נשים שמאבדות גם את שיער הגבות.

המראה הזה של פנים נטולי גבות, יכול להטריד נשים רבות, ולכן הן מחפשות כיצד לשפר את מראה הגבה. שיקום גבות בהדבקה מאפשר להחזיר את המצב אחורה, וליצור גבה אסתטית ומעוצבת.

נשים בעלות גבות דלילות

מיקי גולן: “גבות דלילות מאפיינות נשים גם שעברו מריטת יתר של הגבות, כתוצאה משנים של סידור גבה לא מקצועי, שינויים הורמונליים שונים שגרמו לאובדן השיער, וגם בעיות רפואיות שונות. את הפתרון של גבות בהדבקה המציאו האמריקאים.  בניגוד לקעקוע, ציור גבות או איפור, הרעיון של הדבקת גבות, בדומה לרעיון של הדבקת פאות, הוא רעיון טבעי, שגם קל לתחזק אותו. כיום טיפולי גבות בהדבקה מוצעים גם כאן בישראל, ומאפשרים לנשים בכל הגילאים ליהנות מגבות מטופחות ומעוצבות.

תהליך ההדבקה

מיקי גולן: “אפשר למצוא היום סוגים שונים של גבות בהדבקה, בגוונים של חום, שחור, אפור וגווני שיער טבעיים נוספים. המטרה היא להשתמש במוצר טבעי ככל האפשר, ולכן הגבות הינן משיער טבעי, בעבודת יד.

הדבקת הגבות נעשית באמצעות דבק מיוחד, בתהליך שדורש מקצוענות ודיוק רב. בדיוק רב יוצרים את צורת הגבה, ומדביקים את השיער הטבעי בעדינות, עד שנוצר המראה הרצוי.

מה מותר/אסור לעשות עם גבות מודבקות?

מיקי גולן: הדבקת גבות מאפשרת לעשות כמעט כל דבר, בין אם מדובר באיפור או בשחייה. כל עוד לא משפשפים ומקרצפים את הגבות, הדבק מחזיק מעמד, ומאפשר ליהנות מהתוצאה האסתטית לאורך זמן. עם זאת, חשוב להבין שלא מדובר בפתרון קסם, וברגע שנוהגים בניגוד להוראות המטפל שהדביק את הגבות, אפשר לסבול שוב מנשירת הגבות ואובדן השיער שהודבק.

גם גברים מדביקים גבות

מיקי גולן: “טיפולי גבות בהדבקה מיועדות גם גברים, הרוצים ליהנות ממראה מטופח של הפנים, ובוחרים להדביק גבות. כך הם לא צריכים להתמודד עם גבות דקיקות, אלא לאמץ מחדש את המראה האסתטי והגברי שהיה להם בעבר .

עוד מאמרים