גבות לחולי סרטן

חלק מהטיפול במחלת הסרטן גורמים לאובדן השיער או לדילולו, כולל בגבות. 

הגבות ממסגרות את פניך, כך שאיבודן יכול לשנות את מראה פנייך והרגשתך כלפי עצמך. ההסוואה של הגבות יכול להגביר את הביטחון העצמי שלך ולעזור לך להראות ולהרגיש טוב יותר.

הטכנולוגיה האיטלקית המהפכנית לגבות טבעיות קבועות בהדבקה

הדבקת גבות בשיטה החדשנית

בשנת 2016 מיקי גולן ייבא לארץ את הטכנולוגיה האיטלקית המהפכנית של גבות טבעיות קבועות בהדבקה, והוא משתף אותנו בסודות הטרנד החדש הזה.

מיקי גולן: “נשים רבות מתמודדות עם אובדן מראה הגבה המעוצבת והמלאה. זה קורה בשל סיבות שונות, אך נפוץ בעיקר בקרב נשים הסובלות מאובדן שיער עקב טיפולי כימותרפיה. בשלב הזה מאבדים את השיער על הקרקפת, אך יש נשים שמאבדות גם את שיער הגבות.

המראה הזה של פנים נטולי גבות, יכול להטריד נשים רבות, ולכן הן מחפשות כיצד לשפר את מראה הגבה. שיקום גבות בהדבקה מאפשר להחזיר את המצב אחורה, וליצור גבה אסתטית ומעוצבת.

טכנולוגיה מתקדמת

אנחנו מציעים כיום הדבקת גבות בשיטה חדשנית, טבעית ובריאה יותר – טכנולוגיית ה-T3. הטכנולוגיה המתקדמת שמגיעה אלינו הישר מאיטליה מספקת מענה לנשים וגברים שסובלים מאובדן שיער ורוצים פתרון איכותי.

נינוחה בשגרה

עמיד לאורך זמן - ההדבקה מתבצעת עם דבק רפואי, התהליך מאפשר בסופו של דבר לאותה אישה להרגיש מטופחת ולחוש נינוחה כשהיא יוצאים מהבית או מנהלת את שגרת היומיום שלה.



התאמת אישית

עבור נשים רבות שמתמודדות עם תופעות הלוואי של נשירת השיער בעקבות טיפולי הכימותרפיה, מדובר במוצר חשוב והכרחי, שהן לא מוותרות עליו. בקליניקה שלנו קיימים מגוון רחב של צורות, עובי, וסגנונות גבות אשר נמדדות עלייך לפני ההדבקה על מנת ליצור התאמה מרבית למבנה הפנים.

כדי להתאים גבות טבעיות, כמו כל סוג אחר של פאה,

חשוב להגיע לפגישת ייעוץ בחינם!​

הדמיה לפני - אחרי

תהליך העבודה

נפגשים ובודקים

במהלך הפגישה אנחנו סוקרים את ליין הגבות, מדברים ובודקים את האפשרויות השונות, מודדים גבות בסגנונות שונים וגוונים שונים ומתאימים אותן למראה של האישה, עד שמגיעים לתוצאה הטובה והמתאימה ביותר.

רגישים לסיטואציה

הפגישה נערכת ברגישות רבה, מתוך הבנה שמדובר בסיטואציה שאינה פשוטה ומתוך כבוד מוחלט לפרטיותכם. בהמשך אנחנו יוצרים התאמה של הגבה שנבחרה, מסדרים אותה ומדריכים את הלקוחה כיצד להדביק את הגבה אחת לחודש בבית.

טכנולוגיה T3

הדבקת גבות נעשית כיום באמצעות טכנולוגיה חדישה הנקראת – T3. הטכנולוגיה הזו מאפשרת הדבקה של הפאה באמצעות דבק מיוחד ורפואי. לאחר ההדבקה של השיער האיכותי, ניתן להתנהל כרגיל. מים, בריכה, מקלחת, כושר מבלי להרגיש שקיים עצם זר על הגבות שלנו.

האם הדבק מתאים לחולי אונקולוגיה? 

הדבק שלנו הינו דבק רפואי שמסנכרן עם גוף האדם, הגוף מפריש חומרים בזמן טיפולי הכימו ולכן חשוב לשים על הפנים מוצר שלא יחסום את ההפרשות ויתן לגוף להוציא את שלו. יחידות השיער שלנו יוצרות סירקולציה ונושמות ועם הדבק הרפואי את יכולה להמשיך לעשות את הטיפולים בלי חשש ועם ביטחון מלא.

איך לעשות את הגבות

חלק מטיפולי הסרטן גורמים לאובדן שיער או לדילולו, כולל הגבות. 

הגבות ממסגרות את פניך, כך שאיבודן יכול לשנות את מראהך והרגשתך כלפי עצמך. לימוד כיצד להסוות זאת יכול להגביר את הביטחון העצמי שלך ולעזור לך להראות ולהרגיש טוב יותר.

איבדת את הגבות בגלל כימו?
אנחנו נעזור לך לשחזר הגבות שלך בטכנולוגית T3

העניין עם איבוד הגבות הוא שהוא מודיע לעולם שאתה חולה. עם פאה או אפילו שכבת פלומה על הראש, אתה יכול להסתיר ביתר קלות את העובדה שאתה נתון לפירוק האיטי והיציב של גופך, גם על ידי הכימותרפיה וגם הסרטן. אבל בלי הגבות שיסגרו את העיניים ויתנו מבנה לפנים, אין שום הסתרה שמשהו לא בסדר. הרגשתי שאני נראה תת אנושי,  לכן חובה להדביק  טצ הגבות של T3 שעשיות משיער טבעי ונראות אינושי כמו לפני הכימו

מה נותנות לנו הגבות

מעבר ליופי וההרגשה הנוחה של האישה אשר איבדה את שיערה.

לשיער הגוף שלנו תפקיד חשוב

לדוגמא- היעדר שערות האף (אצל אלו שלוקים בהתקרחות מוחלטת) יכול להגדיל מאוד את רגישות הגוף לזיהומים שונים, זאת כיוון שלשערות האף תפקיד חשוב בסינון וניקוי האוויר הנשאף לריאות. 

היעדר שיער הגבות יכול לגרום למטרד של כניסת זיעה לעיניים כיוון שלשיער הגבות תפקיד חשוב במניעה וצמצום התנקזות זיעה לעיניים. 

היעדר שיערות הריסים יכול לגרום ליובש בעיניים כיוון שהריסים עוזרים לשמור על לחות העיניים. היעדר שיער הראש יכול לגרום לחוסר נוחות במזג אוויר קר כיוון שכארבעים אחוזים מהחום שהגוף מאבד במזג אוויר קר, נפלטים מהראש. 

לחלופין, במזג אוויר שמשי, היעדר שיערות הראש מפחית מאוד את ההגנה הטבעית שמעניק השיער מפני קרינת השמש ושיזוף יתר.

צורות של גבות בעלות עובי שונה שייצרו התאמה מושלמת לכל מבנה פנים
1
דבק רפואי שמסתכנן עם החומרים שהגוף מפריש בזמן הטיפולים
% 1
גוונים שונים של צבעים כדי למצוא את הגוון שהיה לך לפני הנשירה
1
סבסוד למי שיש ביטוח בריאות
% 1

איבדת את הגבות בגלל כימו?

אנחנו נעזור לך לשחזר הגבות שלך בטכנולוגית T3

העניין עם איבוד הגבות הוא שהוא מודיע לעולם שאת חולה. עם פאה או אפילו שכבת כובע על הראש, את יכולה להסתיר ביתר קלות את החולי.  אבל בלי הגבות שימסגרו את העיניים ויתנו מבנה לפנים, ישר רואים את החולי על פנייך. וזה הדבר הראשון שחושבים עליו בעת שיחה ראשונית איתך.

האם הדבק מתאים לחולי אונקולוגיה? 

הדבק שלנו הינו דבק רפואי שמסנכרן עם גוף האדם, הגוף מפריש חומרים בזמן טיפולי הכימו ולכן חשוב לשים על הראש פאה שלא תחסום את ההפרשות ותיתן לגוף להוציא את שלו. יחידות השיער שלנו יוצרות סירקולציה ונושמות ועם הדבק הרפואי את יכולה להמשיך לעשות את הטיפולים בלי חשש ועם ביטחון מלא.

גבולות וצורת גבה המושלמת

את הגבה המושלמת מעצבים לפי סימון של 3 נקודות עיקריות, המתחברות בקו דמיוני. מבנה הגבה האידיאלי הוא גבה שרוחבה שווה מתחילת ועד לנקודת הגובה שלה, כאשר מנקודת “השיא” ואילך היא נהיית צרה.
1. זווית פנימית של העין, באה בקו ישר עם האף.
2. הנקודה הכי גבוהה של הגבה, שם נבצע את העיקול – נקודת השיא.
3. בזוית החיצונית אשר מתחברת עם זווית העין והאף בקו אלכסוני

יחידה נושמת

מאפשרת סירקולציה של זיעה ואוויר, ממש כמו עור האדם.

חיבור בוואקום

חיבור מוצמד לגוף שיבטיח שהפאה לא תזוז, או תיפול באמצע היום.

החזרת תחושת הנשיות

הפאה מתיישבת על הגבה בצורה טבעית ומרגישה טבעי כך שתחושת השיער חוזרת אלייך

אין השתעבדות

את ישנה וקמה עם היחידה, אין צורך להוריד אותה לפני השינה.

התאמה לכל פעילות

שחייה, ריצה, מקלחת, שינה, או כל פעילות אחרת אפשרית עם היחידת שיער.

ללא תופעות לוואי

חיזוק בדבק רפואי שמסתנכרן עם החומרים שהגוף מפריש בזמן טיפולי הכימו

שיחזור השיער שלך ע"י הפטנט של T3

מעצב השיער מיקי גולן לא מפסיק להפתיע. בימים אלה הוא מביא לאזור את הטרנד שכובש את העולם בתחום הטיפוח: “הדבר החם הבא הוא הדבקת גבות”, אומר גולן ומסביר שהגבות נמצאות מזיע במיוחד ונועדו לעצור את אגלי הזיעה, שלא ייכנסו לעיניים.

זו גם הסיבה,  כך מסביר גולן, שעד כה ההדבקות לא עבדו באזור בגבות. אלא שבאחרונה קמה חברה שהמציאה פטנט, שאותו מייבא גולן לישראל מאיטליה. המשמעות: לא עוד קעקועים, לא עוד צביעה – פשוט להיכנס למספרה, לקנות, ולהדביק.

ויש עוד בשורה מפתיעה במסגרת הטרנדים שצפויים בעונת החורף הקרבה: “האדום חוזר החורף. בכל העולם זה ככה. צבעים חוזרים, והישראליות זה אש. תזכרי שאמרתי – החורף יהיה לוהט. אדום”, מבטיח גולן.

מה חושבים עלינו?

שאלות ותשובות

אתם שואלים מיקי גולן עונה

הדבקת גבות מאפשרת כמעט לעשות כל דבר. בין אם מדובר באיפור או בשחיה. כל עוד לא משפשפים ומקרצפים את הגבות, הדבק החזק מחזיק מעמד ומאפשר להנות מהתוצאה האסתטית לאורך זמן. עם זאת, חשוב להבין שלא מדובר בפתרון קסם וברגע שנוהגים בניגוד להוראות המטפל שהדביק את הגבות, אפשר לסבול שוב מנשירת הגבות ואובדן השיער שהודבק.

 

טיפולי גבות בהדבקה נעשים לא רק בקרב נשים בכל רחבי העולם אלא גם בקרב גברים. גברים רבים שרוצים להנות ממראה מטופח של הפנים בוחרים להדביק גבות ולשקם את המראה. כך הם לא צריכים להתמודד עם גבות דקיקות אלא לאמץ מחדש את המראה האסתטי והגברי שהיה להם בעבר.

אנחנו מספקים טיפולי גבות בהדבקה לנשים ולגברים בהתאמה אישית ותוך מקצוענות וניסיון רב.

 

אפשר למצוא היום סוגים שונים של גבות בהדבקה, בגוונים של חום, שחור, אפור וגווני שיער טבעיים נוספים. המטרה היא להשתמש במוצר טבעי ככל האפשר ולכן הגבות נוצרות משיער אמיתי וטבעי, בעבודת יד.

הדבקת הגבות נעשית באמצעות דבק מיוחד ובתהליך שדורש מקצוענות ודיוק רב. לאט לאט יוצרים את צורת הגבה ומדביקים את השיער הטבעי בעדינות, עד שנוצר המראה הרצוי.

כל תוספת שיער שאנו מייצרים בטכנולוגיית T3 נוצרת תוך התאמה אישית ללקוח. הלקוח מגיע לפגישה, מסתכל ובודק אילו אפשרויות יש, הקרקפת נמדדת על מנת ליצור התאמה מירבית למבנה הראש.

למיקי יש 52 גוונים שונים, ויחד אתם מוצאים את ההתאמה על מנת שתתקבל התוצאה הטבעית ביותר.

טכנולוגיית T3 עובדת עם שיער אמיתי- אירופאי ואיכותי.

  • יש למיקי מגוון רחב של סגנונות גבה, צורות שונות, גבה דקה וגבה עבה, צפיפויות של שיער ככה שמיקי בטוח שכל מי שתבוא תמצא לעצמה את הגבה שמתאימה לה.

השאירו פרטים לשיחת ייעוץ בחינם!