גבות לחולי אלופציה

נשים וגברים רבים מתמודדים עם אובדן מראה הגבה המעוצבת והמלאה בשל מחלת אלופציה.

המראה הזה של פנים נטולי גבות, יכול להטריד את הנפש, לכן הם מחפשים כיצד לשפר את מראה הגבה. שיקום גבות בהדבקה מאפשר להחזיר את המצב אחורה, וליצור גבה אסתטית ומעוצבת עם מראה גבות טבעי ותלת מימד ממש כמו הגבה הטבעית שלנו.

הדבקת גבות משיער טבעי !

הדבקת גבה בשיטה חדשנית

בשנת 2016 מיקי גולן ייבא לארץ את הטכנולוגיה האיטלקית המהפכנית של גבות טבעיות קבועות בהדבקה, והוא משתף אותנו בסודות הטרנד החדש הזה.

טכנולוגיה מתקדמת

אנחנו מציעים כיום הדבקת גבות בשיטה חדשנית, טבעית ובריאה יותר – טכנולוגיית ה-T3. הטכנולוגיה המתקדמת שמגיעה אלינו הישר מאיטליה מספקת מענה לנשים וגברים שסובלים מאובדן שיער ורוצים פתרון איכותי,

נינוחה בשגרה

עמיד לאורך זמן - ההדבקה מתבצעת עם דבק רפואי, התהליך מאפשר בסופו של דבר לאותה אישה או גבר להרגיש מטופח/ת ולחוש נינוח/ה כשהם יוצאים מהבית או מנהלים את שגרת היומיום שלהם.

התאמת אישית

עבור נשים רבות שמתמודדות עם תופעות הלוואי של נשירת השיער בעקבות האלופציה, מדובר במוצר חשוב והכרחי, שהן לא מוותרות עליו. בקליניקה שלנו קיימים מגוון רחב של צורות, עובי, וסגנונות גבות אשר נמדדות עלייך לפני ההדבקה על מנת ליצור התאמה מרבית למבנה הפנים.

כדי להתאים גבות לחולי אלופציה בהתאמה אישית

חשוב להגיע לפגישת התאמה בחינם!​

תהליך העבודה

אלופציה אראטה היא מחלה שאינה משפיעה על האדם באופן פיזי מעבר לנשירת השיער, אם כי היא יכולה לגרום בעקיפין למטרדים ואף בעיות רפואיות שונות עקב המחסור בשיער. 

לדוגמה, היעדר שערות האף (אצל אלו שלוקים בהתקרחות מוחלטת) יכול להגדיל מאוד את רגישות הגוף לזיהומים שונים, זאת כיוון שלשערות האף תפקיד חשוב בסינון וניקוי האוויר הנשאף לריאות. 

היעדר שיער הגבות יכול לגרום למטרד של כניסת זיעה לעיניים כיוון שלשיער הגבות תפקיד חשוב במניעה וצמצום התנקזות זיעה לעיניים. היעדר שיערות הריסים יכול לגרום ליובש בעיניים כיוון שהריסים עוזרים לשמור על לחות העיניים. היעדר שיער הראש יכול לגרום לחוסר נוחות במזג אוויר קר כיוון שכארבעים אחוזים מהחום שהגוף מאבד במזג אוויר קר, נפלטים מהראש. לחלופין, במזג אוויר שמשי, היעדר שיערות הראש מפחית מאוד את ההגנה הטבעית שמעניק השיער מפני קרינת השמש ושיזוף יתר.

כיום יש מספר דרכים לטיפול במחלה, אך אין למחלה ריפוי ידוע. מחקרים חדשים מצאו כי ניתן לטפל במחלה בתרופות ממשפחת מעכבי JAK. טיפולים אלו מעוררים תקווה רבה בקרב חוקרי המחלה ובקרב החולים. עם זאת, גם תרופות אלה מטפלות רק בסימפטומים ולא מרפאות את המחלה. הנשירה תחזור לאחר הפסקת הטיפול.

צורות של גבות בעלות עובי שונה שייצרו התאמה מושלמת לכל מבנה פנים
1
דבק רפואי שמסתכנן עם החומרים שהגוף מפריש בזמן הטיפולים
% 1
גוונים שונים של צבעים כדי למצוא את הגוון שהיה לך לפני הנשירה
1
סבסוד למי שיש ביטוח בריאות
% 1

נפגשים ובודקים

במהלך הפגישה אנחנו סוקרים את ליין הגבות, מדברים ובודקים את האפשרויות השונות, מודדים גבות בסגנונות שונים וגוונים שונים ומתאימים אותן למראה של האישה או הגבר, עד שמגיעים לתוצאה הטובה והמתאימה ביותר.

רגישים לסיטואציה

הפגישה נערכת ברגישות רבה, מתוך הבנה שמדובר בסיטואציה שאינה פשוטה ומתוך כבוד מוחלט לפרטיותכם. בהמשך אנחנו יוצרים התאמה של הגבה שנבחרה, מסדרים אותה ומדריכים את הלקוחה כיצד להדביק את הגבה אחת לחודש בבית.

טכנולוגיה T3

הדבקת גבות נעשית כיום באמצעות טכנולוגיה חדישה הנקראת – T3. הטכנולוגיה הזו מאפשרת הדבקה של הפאה באמצעות דבק מיוחד. לאחר ההדבקה של השיער האיכותי, ניתן להתנהל כרגיל. מים, בריכה, מקלחת, כושר מבלי להרגיש שקיים עצם זר על הגבות שלנו.

גבולות וצורת גבה המושלמת

את הגבה המושלמת מעצבים לפי סימון של 3 נקודות עיקריות, המתחברות בקו דמיוני. מבנה הגבה האידיאלי הוא גבה שרוחבה שווה מתחילת ועד לנקודת הגובה שלה, כאשר מנקודת “השיא” ואילך היא נהיית צרה.
1. זווית פנימית של העין, באה בקו ישר עם האף.
2. הנקודה הכי גבוהה של הגבה, שם נבצע את העיקול – נקודת השיא.
3. בזוית החיצונית אשר מתחברת עם זווית העין והאף בקו אלכסוני

מה חושבים עלינו?

ספיר

לקוחה סניף ראשל"צ

“האמת שחששתי כי ההגדרה הדבקת גבות לא נשמעת הכי טוב, אבל זה מוצר מעולה, אני אישית פחדתי לעשות מיקרוביילינג וחיפשתי תחלופה. דרכי גם אמא שלי הגיעה שהיא עשה מיקרוביליידינג ואמרה שזה נראה עליה הרבה יותר טוב.”

יפה

לקוחה סניף ראשל"צ

“אני הגעתי למיקי 3 שנים אחרי שעשיתי שיטת השערה והצבע דהה לי. הדבקתי את הגבות שנראות ממש כמו הגבות שהיו לי בצעירותי. מבסוטה עד השמיים”

יואב

לקוח סניף חיפה

“אחרי שהבנתי שיש לי אלופציה התחלתי לקחת כדורים שאמורים להחזיר את השיער לגוף אבל שום דבר מהם לא עזר לי. הגעתי למיקי ועשיתי גם מילוי לחורים שהיו לי בשיער וגם הדבקתי את הגבות שנעלמו לי וזה נראה אמיתי ממש. כאילו זה שלי. אלוף!”

למה שיערות הגבה חשובות כל- כך?

אלופציה אראטה היא מחלה שאינה משפיעה על האדם באופן פיזי מעבר לנשירת השיער, אם כי היא יכולה לגרום בעקיפין למטרדים ואף בעיות רפואיות שונות עקב המחסור בשיער. 

לדוגמה, היעדר שערות האף (אצל אלו שלוקים בהתקרחות מוחלטת) יכול להגדיל מאוד את רגישות הגוף לזיהומים שונים, זאת כיוון שלשערות האף תפקיד חשוב בסינון וניקוי האוויר הנשאף לריאות. 

היעדר שיער הגבות יכול לגרום למטרד של כניסת זיעה לעיניים כיוון שלשיער הגבות תפקיד חשוב במניעה וצמצום התנקזות זיעה לעיניים. 

היעדר שיערות הריסים יכול לגרום ליובש בעיניים כיוון שהריסים עוזרים לשמור על לחות העיניים. היעדר שיער הראש יכול לגרום לחוסר נוחות במזג אוויר קר כיוון שכארבעים אחוזים מהחום שהגוף מאבד במזג אוויר קר, נפלטים מהראש. לחלופין, במזג אוויר שמשי, היעדר שיערות הראש מפחית מאוד את ההגנה הטבעית שמעניק השיער מפני קרינת השמש ושיזוף יתר.

שאלות ותשובות

אתם שואלים מיקי גולן עונה

הדבקת גבות מאפשרת כמעט לעשות כל דבר. בין אם מדובר באיפור או בשחיה. כל עוד לא משפשפים ומקרצפים את הגבות, הדבק החזק מחזיק מעמד ומאפשר להנות מהתוצאה האסתטית לאורך זמן. עם זאת, חשוב להבין שלא מדובר בפתרון קסם וברגע שנוהגים בניגוד להוראות המטפל שהדביק את הגבות, אפשר לסבול שוב מנשירת הגבות ואובדן השיער שהודבק.

 

טיפולי גבות בהדבקה נעשים לא רק בקרב נשים בכל רחבי העולם אלא גם בקרב גברים. גברים רבים שרוצים להנות ממראה מטופח של הפנים בוחרים להדביק גבות ולשקם את המראה. כך הם לא צריכים להתמודד עם גבות דקיקות אלא לאמץ מחדש את המראה האסתטי והגברי שהיה להם בעבר.

אנחנו מספקים טיפולי גבות בהדבקה לנשים ולגברים בהתאמה אישית ותוך מקצוענות וניסיון רב.

 

אפשר למצוא היום סוגים שונים של גבות בהדבקה, בגוונים של חום, שחור, אפור וגווני שיער טבעיים נוספים. המטרה היא להשתמש במוצר טבעי ככל האפשר ולכן הגבות נוצרות משיער אמיתי וטבעי, בעבודת יד.

הדבקת הגבות נעשית באמצעות דבק מיוחד ובתהליך שדורש מקצוענות ודיוק רב. לאט לאט יוצרים את צורת הגבה ומדביקים את השיער הטבעי בעדינות, עד שנוצר המראה הרצוי.

כל תוספת שיער שאנו מייצרים בטכנולוגיית T3 נוצרת תוך התאמה אישית ללקוח. הלקוח מגיע לפגישה, מסתכל ובודק אילו אפשרויות יש, הקרקפת נמדדת על מנת ליצור התאמה מירבית למבנה הראש.

למיקי יש 52 גוונים שונים, ויחד אתם מוצאים את ההתאמה על מנת שתתקבל התוצאה הטבעית ביותר.

טכנולוגיית T3 עובדת עם שיער אמיתי- אירופאי ואיכותי.

  • יש למיקי מגוון רחב של סגנונות גבה, צורות שונות, גבה דקה וגבה עבה, צפיפויות של שיער ככה שמיקי בטוח שכל מי שתבוא תמצא לעצמה את הגבה שמתאימה לה.

השאירו פרטים לשיחת ייעוץ בחינם!