גבות להסתרת קעקוע

 היום אחרי כמה שנים שנכנס לחיינו שיטות לקעקועים, נשים רבות חוות ירידה בצבע, דהייה של הצבע וההרגשה המתקבלת לפעמים יותר קשה מאיך שהרגישו לפני שעשו את הקעקוע. ההרגשה שיש לך פס דהוי בגבות גורם לתחושת חוסר ביטחון ואי שביעות רצון. 

הדבקת גבות מאפשרת כמעט לעשות כל דבר

יתרונות פאה רפואית בשיטה חדשנית

יתרונות הדבקת גבה רפואית בשיטה החדשנית מעצב השיער מיקי גולן לא מפסיק להפתיע. בימים אלה הוא מביא לאזור את הטרנד שכובש את העולם בתחום הטיפוח: "הדבר החם הבא הוא הדבקת גבות", אומר גולן ומסביר שהגבות נמצאות מזיע במיוחד ונועדו לעצור את אגלי הזיעה, שלא ייכנסו לעיניים. זו גם הסיבה, כך מסביר גולן, שעד כה ההדבקות לא עבדו באזור בגבות. אלא שבאחרונה קמה חברה שהמציאה פטנט, שאותו מייבא גולן לישראל מאיטליה. המשמעות: לא עוד קעקועים, לא עוד צביעה – פשוט להיכנס למספרה, לקנות, ולהדביק.

טכנולוגיה מתקדמת

אנחנו מציעים כיום הדבקת גבה בשיטה חדשנית, טבעית ובריאה יותר – טכנולוגיית ה-T3. הטכנולוגיה המתקדמת שמגיעה אלינו הישר מאיטליה מספקת מענה לנשים וגברים שסובלים מאובדן שיער ורוצים פתרון איכותי,

נינוחה בשגרה

עמיד לאורך זמן ובריא מוצר חשוב שמסייע לנשים להתמודד עם שגרה חדשה בחירת גבה אינה קלה מבחינה רגשית לנשים רבות, אך התהליך מאפשר בסופו של דבר לאותה אישה להרגיש מטופחת ולחוש נינוחה כשהיא יוצאת מהבית או מנהלת את שגרת היומיום שלה.

התאמת אישית

עבור נשים רבות שנשאר להן סימן סגול על הפנים בעקבות דהייה של קעקוע, מדובר במוצר חשוב והכרחי, שהן לא מוותרות עליו. אפשרויות יש, הגבה נמדדת על מנת ליצור התאמה מרבית למבנה.

1
צורות של גבות בעלות עובי שונה שייצרו התאמה מושלמת לכל מבנה פנים
% 1
דבק רפואי שמסתכנן עם החומרים שהגוף מפריש בזמן הטיפולים
1
גוונים שונים של צבעים כדי למצוא את הגוון שהיה לך לפני הנשירה
% 1
סבסוד למי שיש ביטוח בריאות

כדי להתאים גבה, כמו כל סוג אחר של פאה,

חשוב להגיע לפגישת ייעוץ בחינם!​

אפשר לעשות (כמעט הכל)

הדבקת גבות מאפשרת כמעט לעשות כל דבר. בין אם מדובר באיפור או בשחיה. כל עוד לא משפשפים ומקרצפים את הגבות, הדבק החזק מחזיק מעמד ומאפשר להנות מהתוצאה האסתטית לאורך זמן. עם זאת, חשוב להבין שלא מדובר בפתרון קסם וברגע שנוהגים בניגוד להוראות המטפל שהדביק את הגבות, אפשר לסבול שוב מנשירת הגבות ואובדן השיער שהודבק.

גבולות וצורת גבה המושלמת

את הגבה המושלמת מעצבים לפי סימון של 3 נקודות עיקריות, המתחברות בקו דמיוני. מבנה הגבה האידיאלי הוא גבה שרוחבה שווה מתחילת ועד לנקודת הגובה שלה, כאשר מנקודת “השיא” ואילך היא נהיית צרה.
1. זווית פנימית של העין, באה בקו ישר עם האף.
2. הנקודה הכי גבוהה של הגבה, שם נבצע את העיקול – נקודת השיא.
3. בזוית החיצונית אשר מתחברת עם זווית העין והאף בקו אלכסוני

יחידה נושמת

מאפשרת סירקולציה של זיעה ואוויר, ממש כמו עור האדם.

החזרת תחושת הנשיות

היחידה מתיישבת בצורה טבעית ומרגישה טבעי על הגבה כך שתחושת השיער חוזרת אלייך

אין השתעבדות

את ישנה וקמה עם היחידה, אין צורך להוריד אותה לפני השינה.

התאמה לכל פעילות

שחייה, ריצה, מקלחת, שינה, או כל פעילות אחרת אפשרית עם יחידת שיער.

כדי להתאים גבה, כמו כל סוג אחר של פאה,

חשוב להגיע לפגישת ייעוץ בחינם!​

תהליך העבודה

נפגשים ובודקים

במהלך הפגישה אנחנו סוקרים את ליין הפאות, מדברים ובודקים את האפשרויות השונות, מודדים פאות ומתאימים אותן למראה של האישה, עד שמגיעים לתוצאה הטובה ביותר.

רגישים לסיטואציה

הפגישה נערכת ברגישות רבה, מתוך הבנה שמדובר בסיטואציה שאינה פשוטה ומתוך כבוד מוחלט לפרטיות של אותה אישה. בהמשך אנחנו יוצרים התאמה של הפאה שנבחרה, מסדרים אותה ומדריכים את הלקוחה כיצד ללבוש את הפאה מדי יום.

טכנולוגיה T3

הדבקת פאות נעשית כיום באמצעות טכנולוגיה חדישה הנקראת – T3. הטכנולוגיה הזו מאפשרת הדבקה של הפאה באמצעות דבק מיוחד. לאחר ההדבקה של השיער האיכותי, ניתן לעצב את השיער כרצוננו.

מה חושבים עלינו?

שאלות ותשובות

אתם שואלים מיקי גולן עונה

טיפולי גבות בהדבקה נעשים לא רק בקרב נשים בכל רחבי העולם אלא גם בקרב גברים. גברים רבים שרוצים להנות ממראה מטופח של הפנים בוחרים להדביק גבות ולשקם את המראה. כך הם לא צריכים להתמודד עם גבות דקיקות אלא לאמץ מחדש את המראה האסתטי והגברי שהיה להם בעבר.

אנחנו מספקים טיפולי גבות בהדבקה לנשים ולגברים בהתאמה אישית ותוך מקצוענות וניסיון רב.

אפשר למצוא היום סוגים שונים של גבות בהדבקה, בגוונים של חום, שחור, אפור וגווני שיער טבעיים נוספים. המטרה היא להשתמש במוצר טבעי ככל האפשר ולכן הגבות נוצרות משיער אמיתי וטבעי, בעבודת יד.

הדבקת הגבות נעשית באמצעות דבק מיוחד ובתהליך שדורש מקצוענות ודיוק רב. לאט לאט יוצרים את צורת הגבה ומדביקים את השיער הטבעי בעדינות, עד שנוצר המראה הרצוי.

כל תוספת שיער שאנו מייצרים בטכנולוגיית T3 נוצרת תוך התאמה אישית ללקוח. הלקוח מגיע לפגישה, מסתכל ובודק אילו אפשרויות יש, הקרקפת נמדדת על מנת ליצור התאמה מירבית למבנה הראש.

נשים רבות מתמודדות עם אובדן מראה הגבה המעוצבת והמלאה. זה קורה מסיבות שונות אך נפוץ בעיקר בקרב נשים שסובלות מאובדן שיער עקב טיפולי כימותרפיה. בשלב הזה מאבדים את השיער על הקרקפת אך יש נשים שמאבדות גם את שיער הגבות.

המראה הזה של פנים נטולי גבות יכול להטריד נשים רבות ולכן הן מחפשות בנרות כיצד לשפר את מראה הגבה ולהחזיר עטרה ליושנה. שיקום גבות בהדבקה מאפשר להחזיר את המצב אחורה וליצור גבה אסתטית ומעוצבת.

השאירו פרטים לשיחת ייעוץ בחינם!